info@tesae.comCall us: +30 210 7489589

Γενικοί Όροι Ανάληψης Μεταφοράς

  1. Αποδοχή όρων ταχυμεταφοράς δικτύου nextpoint: Η παράδοση αντικειμένων προς ταχυμεταφορά, δηλώνει την πλήρη συναίνεση του αποστολέα στους όρους ανάληψης ταχυμεταφοράς nextpoint. Κανένας υπάλληλος ή συνεργάτης nextpoint, δεν μπορεί να αλλάξει αυτούς τους όρους. Μπορείτε να δείτε το πλήρες κείμενο στο www.nextpoint.gr
  2. Μη αποδεκτά αντικείμενα προς μεταφορά: Η nextpoint courier δεν αναλαμβάνει τη μεταφορά: χρημάτων, χρυσού, πολύτιμων μετάλλων, αρχαιοτήτων, έργων τέχνης, λαχείων, εκρηκτικών, όπλων, ναρκωτικών, απαγορευμένων ουσιών, ευπαθών τροφίμων ή φαρμάκων, εύφλεκτων υγρών, φυτών ή ζώων, αντικειμένων εύθραυστων και όχι κατάλληλα συσκευασμένων.

Οι συνεργάτες ή οι υπάλληλοί μας, μπορούν να αρνηθούν τη μεταφορά, να ζητήσουν να επιθεωρήσουν το δέμα ή να ζητήσουν να βελτιωθεί η συσκευασία του.

Για οποιαδήποτε φθορά προκληθεί εξαιτίας ακατάλληλης συσκευασίας, την ευθύνη φέρει ο αποστολέας.

  1. Αποζημίωση απώλειας ή βλάβης αντικειμένου κατά τη μεταφορά: Για απώλεια φακέλου, δίνεται αποζημίωση 50€. Για απώλεια ή καταστροφή δέματος (με την επιφύλαξη της ακατάλληλης συσκευασίας, οπότε ευθύνεται ο πελάτης και δεν αποζημιώνεται), δίνεται αποζημίωση έως 150€. Πέραν αυτών των ποσών, ο αποστολέας ή και ο παραλήπτης, για κανένα λόγο, δεν μπορούν να ζητήσουν μεγαλύτερη αποζημίωση.
  2. Δυνατότητα ασφαλιστικής κάλυψης μεταφοράς: Ο αποστολέας μπορεί κατά την παράδοση του αντικειμένου προς μεταφορά, να το ασφαλίσει για συγκεκριμένο ποσόν, για τον κίνδυνο απώλειας ή καταστροφής, καταβάλλοντας επιπρόσθετο τέλος μεταφοράς. Ενημερωθείτε από το κατάστημα παράδοσης του αντικειμένου.
  3. Καθυστέρηση στην αποστολή των μεταφερόμενων αντικειμένων στο κατάστημα nextpoint παράδοσης: Η nextpoint courier καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια για την ταχύτατη διεκπεραίωση των αποστολών, σύμφωνα με το πρόγραμμα λειτουργίας της. Δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για καθυστερήσεις λόγω απρόβλεπτων γεγονότων (ατυχημάτων, βλαβών, καιρικών συνθηκών, απεργιών κ.ά.) ή ανθρώπινων λαθών.
  4. Επίλυση διαφορών: Οποιοδήποτε παράπονο ή απαίτηση αποζημίωσης, γνωστοποιούνται γραπτώς ή ηλεκτρονικά στη nextpoint courier, το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποστολής. Η εταιρία μας, έχει συστήσει Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο www.nextpoint.gr. Για κάθε διαφορά, που δεν κατέστη δυνατόν να επιλυθεί, αποκλειστικά αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Θεσσαλονίκης.
  5. Προσωπικά δεδομένα: Η nextpoint courier συμμορφώνεται με τον Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων & Ασφάλειας ηλεκτρονικών συναλλαγών. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο www.nextpoint.gr. Η αποστολή αντικειμένων με το δίκτυό μας, δηλώνει τη συναίνεσή σας στην κατοχή και επεξεργασία των απαραίτητων προσωπικών σας δεδομένων, αποκλειστικά και μόνο, για τη διεκπεραίωση της αποστολής σας.